ОГОЛОШЕННЯ на заміщення вакантної посади державного службовця місцевого самоврядування
Інформація щодо оголошення конкурсу
на заміщення вакантної посади державного службовця місцевого самоврядування – головного спеціаліста відділу освіти
Хижинецької сільської ради
Кваліфікаційні вимоги:
- бути громадянином України;
- вільне володіння державною мовою;
- вища педагогічна освіта на рівні спеціаліста або магістра;
- стаж педагогічної роботи не менше 3 років;
- стаж роботи на державній службі не менше 1 року
високий рівень професійної підготовки, високі моральні якості та стан здоров’я, що дозволяє виконувати професійні обов’язки, відповідати вимогам Закону України «Про очищення влади».
Для участі в конкурсному відборі необхідно подати заяву про бажання взяти участь у конкурсі, автобіографію, заповнений особовий листок з обліку кадрів, дві фотокартки розміром 4Х6 см., копію паспорта громадянина України, копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади і запобігання корупції», копію військового квитка (для військовозобов’язаних).
Документи приймаються за адресою: вул. І.Богуна, 59 б, с.Хижинці, Вінницького р-ну Вінницької обл., протягом 30-ти днів з дня оголошення конкурсу.
Умови проведення конкурсного відбору: прийом документів та їх попередній розгляд, вивчення комісією поданих документів, співбесіда з кандидатами.
Додаткова інформація про дату, місце проведення конкурсного відбору надається за тел. 58-11-24, 0975683938.
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ
на перевірку знань законодавства і функціональних повноважень кандидатури на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу освіти Хижинецької сільської ради Сокиринецької об’єднаної територіальної громади
І. Законодавство України з питань освіти
- Права та обов’язки здобувачів освіти (Закону України «Про освіту»).
- Органи управління освітою (Закону України «Про освіту»).
- Форми навчання (Закону України «Про загальну середню освіту»).
- Режим роботи загальноосвітнього навчального закладу (ст. 16 Закону України «Про загальну середню освіту»).
- Повноваження місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в галузі освіти (ст. 37 Закону України «Про загальну середню освіту»).
- Навчальні плани та навантаження учнів (ст. 15 Закону України «Про загальну середню освіту»).
- Складники та рівні освіти (ст. 10 Закону України «Про освіту»).
- Основні принципи освіти ( Закону України «Про освіту»).
- Основні положення Закону України “Про освіту” (ст.ст.6,8,14,15,29).
- Закон України “Про загальну середню освіту” (ст.ст.4,5,9,12).
- Закон України “Про дошкільну освіту” (ст.ст. 2, 4-7).
- Закон України “Про позашкільну освіту” (ст.ст.4,8).
- Завдання дошкільної освіти (Закон України “Про дошкільну освіту” (ст.ст.4,5,7).
- Основні завдання позашкільної освіти (Закон України “Про позашкільну освіту” ст.ст. 3,8).
- Основні завдання відділу освіти як структурного підрозділу (Положення про відділ освіти).
ІІ. Нормативно-правові акти України з питань освіти:
- Нормативно-правові акти, які визначають правові, організаційні засади функціонування і розвитку системи освіти України.
- Проведення атестації закладу освіти (наказ МОН України від 30.01.2015 №67 «Про затвердження Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів»).
- Основні принципи планування роботи закладу освіти (Інструкція з ведення ділової документації у закладах освіти І-ІІІ ступенів).
- Критерії, які визначають відповідність педагогічного працівника займаній посаді (наказ МОН України від 06.10.2010р. № 930 «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників»).
- Роль атестації педагогічних кадрів у вдосконаленні фахової майстерності педагогів (Наказ МОН України від 06.10.2010р. № 930 «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників»).
- Атестація педагогічних працівників (Наказ МОН України від 06.10.2010р. № 930 «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників»).
- Структура та форми профільного навчання.
- Організація харчування в закладах освіти (спільний наказ МОН та МОЗ від.01.06.2005 №242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах).
- Організація методичної роботи у закладах освіти: її значення та суть. (Рекомендації щодо організації і проведення методичної роботи з педагогічними кадрами в системі післядипломної освіти педагогічних кадрів (Лист МОН України №1/9 – 318 від 03.07.2002).
- Організація роботи по контролю за навчальним процесом: види, методи та форми.
- Порядок ведення ділової документації у навчальних закладах (наказ МОН України від 23.06.2000 №240 «Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у закладах загальної середньої освіти»).
- Організація виховної роботи в закладах освіти, основні її напрями (програма «Основні орієнтири виховання учнів 1–11 класів у закладах загальної середньої освіти України»).
- Організація роботи з обдарованими дітьми.
- Порядок призначення та звільнення працівників навчальних закладів.
- Організація роботи по попередженню дитячого травматизму та дотримання правил техніки безпеки в закладах освіти.
- Обов’язки керівника навчального закладу.
- Організація навчання дітей з особливими освітніми потребами (Наказ МОН України від 12.01.2016 № 8 "Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах")
- Організація роботи із звернення громадян у навчальному закладі (Закон України «Про звернення громадян», 1996).
- Порядок обліку дітей та підлітків шкільного віку (Інструкція № 646)
- Види стимулювань та доплат працівникам навчальних закладів
- Порядок проходження державної підсумкової атестації навчальних досягнень учнів.
- Колегіальні органи навчального закладу та порядок їх функціонування.